HTML

Farkasfog és keresztharapás

Ha azzal, hogy írom ezt a blogot, egy embernek is segítek - mert rádöbben, hogy érdemes belevágnia -, már megérte.

Friss topikok

  • eperella: Szia! 5 napja kaptam ferdesíkot. Nem tudom, hogy hogy is kellene használnom, hogy eredménye legyen... (2014.07.21. 10:36) Ellenőrzés I.
  • Emily Hume: @Nasibog: Először is köszönöm, másodszor pedig küldtem privit. :) (2013.10.07. 09:39) Május 3.

Címkék

aalatt (1) aktiválás (1) alkohol (1) állkapocs (3) alsó (8) alsó fogak (2) alsó ív (1) alsó szemfog (1) anyagiak (13) asszisztens (4) átbillen (2) bal oldalon (1) bement (2) beszéd (2) beszélni (1) bölcsességfog (1) brackett (11) célegyenes (1) csere (8) csiszol (3) csiszolás (1) csúsztatás (1) dohányzás (1) doki (7) dől (1) drót (1) éjszakai (2) elindul (1) ellenőrzés (3) eltávolít (1) elviselhető (1) elzsibbad (1) erős (1) érzékeny (7) érzéstelenítő (3) eszköz (1) esztétikus (1) étkezés (1) evés (2) fáj (14) fájdalmas (1) fájdalom (10) fájdalomküszöb (1) farkasfog (6) fehér (2) felhív (1) felragaszt (2) felső (11) felső ív (3) fém (3) fémgyűrű (3) fémív (1) fémszál (6) fém ív (2) ferdesík (10) feszít (3) feszítés (1) feszül (3) feszülés (1) fizet (12) fog (3) foghúzás (6) fogkő (1) fogmosás (1) fogó (1) fogsor (1) fogszabályozás (1) fogszabályzó (5) fogszabi (4) fogvédő (1) forint (9) fotó (5) főzelék (1) frontfog (2) géz (1) Goshgarian (2) goshgarian (2) gumi (20) gumigyűrű (8) gumikötés (2) gumizás (1) gyógyulás (1) harapás (1) harapófog (1) háromszög (1) hólyag (3) hólyagok (1) húzás (3) húzódik (1) időpont (1) injekció (2) íny (1) ínygyulladás (2) ív (20) ívcsere (9) izület (1) kaja (8) kalapács (1) kellemetlen (3) kemény (1) kép (12) keresztharapás (4) kibírható (4) kicsúszott (1) kihúzták (2) kisörlő (7) komplikáció (1) kontroll (1) középvonal (1) lágy (1) lenyomat (2) lepedék (1) letörött (1) leveszi (1) linguál (3) linguál ív (1) lingvális (5) megfeszült (1) megigazít (1) merevítő (1) metsző (13) mintavétel (3) mozdul (4) mozog (2) műtét (1) nagyörlő (1) nyelv (1) nyitott harapás (1) öblögetni (1) óra (2) összecsukni (1) összekötő (1) para (1) porcelán (8) probléma (1) rágás (4) ragaszt (2) ragasztó (2) rágó (1) rendeződik (1) rész (1) ronda (1) rugalmas (1) sajog (1) sárga (1) sárga gumi (1) seb (2) sért (1) sodrott (1) sor (1) szabályzó (1) szájpadlás (1) szájsebész (1) szájsebészet (1) szélső metsző (1) szemfog (25) szeparáló (2) szerszám (1) szilárd (2) szimmetria (1) szúr (1) tejtermék (1) terhelés (2) töméscsere (1) tükör (1) tűszúrás (1) vándorolnak (1) vatta (2) vége (2) vérezni (1) vérzés (2) viasz (1) zár (2) záracska (10) záracskák (5) zsibbadás (3) zsibbasztó (3) Címkefelhő

Ívcsere felül

2012.10.06. 15:44 Emily Hume

Csalódott vagyok. Tegnap délelőtt voltam a dokinál, és hozzá sem nyúlt a ferdesíkhoz. Nem is csiszolt rajta semmit, csak annyit mondott, hogy 3 hét múlvára kapok majd időpontot, és akkor majd csiszol rajta. Szóval most volt fenn egy hónapja, és még egy hónapig tuti fent lesz, sőt szerintem még tovább is. :( Már elég jól megszoktam, most is mondták, hogy milyen jól beszélek vele stb., de ez engem kevéssé vigasztal.

Lecserélte a felső fémszálas ívet, illetve a gumihúzásokat. Amikor szedte le a gumikat, a bal 22-esemről leesett a porcelán záracska. Ez a bal oldali szélső metszőmet jelenti. Lecsiszolta a fogamat, majd újra felragasztotta. Nem volt kellemes, mert elég érzékeny ez a fogam. Mondta a doki, hogy majd óvatosabb lesz a szélső metszőkkel, mert látja ahogy reagálok arra amit csinál, hogy azok sokkal érzékenyebbek. Nem hiába, ezen a bal szélső metszőn van a legnagyobb teher és még szegényke el is van maradva egy kicsit a többitől. Befelé dől egy picit és a mellette lévő szemfog még nem jött le rendesen.

Szóval újrakötötte egy szintén rugalmas, de erősebb hatást kifejtő ívvel az egészet, majd egyesével gumizta be a fogakat. Összességében kibírható volt, csak tényleg nem kellemes, amikor úgy nyomkodják a fogaidat, hogy azok egy pici ütést is hatalmasnak éreznek, olyan mintha ki akarna törni szerencsétlen a helyéről.

4500-at fizettem az ívcseréért (btw most fedeztem fel, hogy lehet bankkártyával is fizetni). Legközelebb nem lesz ívcsere és október 24-re kértem/kaptam időpontot.

Most jön a slusszpoén. Elindultam a rendelőből, tettem kb. 10 métert és éreztem, hogy valami pattant egyet a számban. Gyorsan elkezdtem a nyelvemmel tapogatni a dolgokat, és amennyire éreztem, lejött a frissen felragasztott porcelán. Azonnal vissza is fordultam, szerencsémre senki nem volt utánam (megjegyzem előttem sem). Visszaültetett aztán egy teljesen új porcelán ragasztott fel. Azt mondta, lehetséges, hogy azért engedte el, mert már volt ragasztva az a brackett és így nem bírja annyira. Meg ezekkel a porcelánokkal gyakrabban fordul elő ilyesmi, nem minden terhelést bírnak olyan jól, mint a fémek. Szóval felragasztotta az újat, és most minden ok. Mondta, hogy szombaton (ma) bent lesz reggel 9 körül, ha valami van menjek nyugodtan vissza. Szerencsére azóta úgy érzem, hogy rendben van minden, csak még fáj egy-két fogam a tegnapi "kínzástól". Enni egyébként már teljesen jól tudok a ferdesíkkal is, a harapás nehezebb, mármint beleharapni egy szendvicsbe nem tudnék, de ha már bent van a falat a számban, akkor meg tudom rágni stb. Szóval folyt. köv október vége felé, ha addig nem történik semmi (és reméljük nem fog).

Szólj hozzá!

Címkék: kaja porcelán gumi fém csere felső fáj anyagiak ív fizet metsző ragaszt ívcsere farkasfog kibírható brackett záracska ferdesík csiszol gumikötés

A bejegyzés trackback címe:

https://szemfogszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr704823285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása