HTML

Farkasfog és keresztharapás

Ha azzal, hogy írom ezt a blogot, egy embernek is segítek - mert rádöbben, hogy érdemes belevágnia -, már megérte.

Friss topikok

  • eperella: Szia! 5 napja kaptam ferdesíkot. Nem tudom, hogy hogy is kellene használnom, hogy eredménye legyen... (2014.07.21. 10:36) Ellenőrzés I.
  • Emily Hume: @Nasibog: Először is köszönöm, másodszor pedig küldtem privit. :) (2013.10.07. 09:39) Május 3.

Címkék

aalatt (1) aktiválás (1) alkohol (1) állkapocs (3) alsó (8) alsó fogak (2) alsó ív (1) alsó szemfog (1) anyagiak (13) asszisztens (4) átbillen (2) bal oldalon (1) bement (2) beszéd (2) beszélni (1) bölcsességfog (1) brackett (11) célegyenes (1) csere (8) csiszol (3) csiszolás (1) csúsztatás (1) dohányzás (1) doki (7) dől (1) drót (1) éjszakai (2) elindul (1) ellenőrzés (3) eltávolít (1) elviselhető (1) elzsibbad (1) erős (1) érzékeny (7) érzéstelenítő (3) eszköz (1) esztétikus (1) étkezés (1) evés (2) fáj (14) fájdalmas (1) fájdalom (10) fájdalomküszöb (1) farkasfog (6) fehér (2) felhív (1) felragaszt (2) felső (11) felső ív (3) fém (3) fémgyűrű (3) fémív (1) fémszál (6) fém ív (2) ferdesík (10) feszít (3) feszítés (1) feszül (3) feszülés (1) fizet (12) fog (3) foghúzás (6) fogkő (1) fogmosás (1) fogó (1) fogsor (1) fogszabályozás (1) fogszabályzó (5) fogszabi (4) fogvédő (1) forint (9) fotó (5) főzelék (1) frontfog (2) géz (1) Goshgarian (2) goshgarian (2) gumi (20) gumigyűrű (8) gumikötés (2) gumizás (1) gyógyulás (1) harapás (1) harapófog (1) háromszög (1) hólyag (3) hólyagok (1) húzás (3) húzódik (1) időpont (1) injekció (2) íny (1) ínygyulladás (2) ív (20) ívcsere (9) izület (1) kaja (8) kalapács (1) kellemetlen (3) kemény (1) kép (12) keresztharapás (4) kibírható (4) kicsúszott (1) kihúzták (2) kisörlő (7) komplikáció (1) kontroll (1) középvonal (1) lágy (1) lenyomat (2) lepedék (1) letörött (1) leveszi (1) linguál (3) linguál ív (1) lingvális (5) megfeszült (1) megigazít (1) merevítő (1) metsző (13) mintavétel (3) mozdul (4) mozog (2) műtét (1) nagyörlő (1) nyelv (1) nyitott harapás (1) öblögetni (1) óra (2) összecsukni (1) összekötő (1) para (1) porcelán (8) probléma (1) rágás (4) ragaszt (2) ragasztó (2) rágó (1) rendeződik (1) rész (1) ronda (1) rugalmas (1) sajog (1) sárga (1) sárga gumi (1) seb (2) sért (1) sodrott (1) sor (1) szabályzó (1) szájpadlás (1) szájsebész (1) szájsebészet (1) szélső metsző (1) szemfog (25) szeparáló (2) szerszám (1) szilárd (2) szimmetria (1) szúr (1) tejtermék (1) terhelés (2) töméscsere (1) tükör (1) tűszúrás (1) vándorolnak (1) vatta (2) vége (2) vérezni (1) vérzés (2) viasz (1) zár (2) záracska (10) záracskák (5) zsibbadás (3) zsibbasztó (3) Címkefelhő

Börtön... vagy még rosszabb

2012.09.06. 19:23 Emily Hume

Gondoltam, ha már a tegnapi posztom címe "szabadság" lett, a mai "börtön" lesz. Ezzel azt hiszem elég jól érzékeltettem a helyzetet, de lássuk akkor hogy is állunk.

Először is, miután ugye tegnap lekerültek alulról a dolgok, azt hittem tök jó lesz egy napig. De nem. Mivel csak a hátsó fogakon maradt fent a fogszabi, azok elkezdtek rendesen fájni. Gondolom mivel ők viseltek csak minden terhet. Ráadásul az egyik oldalon (bal), ahol csak úgy elvágta a fémszálas ívet, szúrni kezdett. Jól kisebesítette a számat belülről, szép kis seb lett.

Ma úgy kezdtem, hogy azt legyen szíves behajlítani, mert ez így nem jó. Valamit próbált rajta állítani, akkor ott próbáltam a nyelvemmel kitapogatni, úgy éreztem okés lesz. Hát most itthon megint úgy érzem, hogy nem annyira okés. Majd durvulni kezd behajlítom én valahogy.

Másodszor, hogy akkor ragasszuk be a ferdesíkot. Már nagyon kíváncsi voltam rá, hogy néz ki ez a csodálatos valami, mert akárhogyan kutattam a neten, nem találtam egy fotót sem róla. Most már tudom, hogy miért nem. Mert iszonyat RONDA. És nagy. És nem lehet tőle beszélni. Szóval olyanra csiszolta ott helyben, amilyen megfelel a felső ívemnek, hogy szépen átbillenjenek a metszők. Aztán beragasztotta. Úgy néz ki, mint egy nagy lila fogvédő. Természetesen rakok fel képeket majd. 

Ezután felragasztotta a felső négy metszőre a porcelán bracketteket, majd összekötötte a fémszálas ívvel őket. A bal oldali szemfogam nagyon érzékeny, így elég fájdalmas volt, ahogy ráfűzte. A mellette lévő kisörlőt ki is hagyta, mert az is durván érzékeny. Oly annyira, hogy most mozog is egy kicsit a sok matatástól a számban. Meg hát fáj. Nyilván. Erről is rakok fel majd képet.

Összegezve a dolgokat. Most, hogy teljes a felső ívem, elégedett vagyok vele. Ez a porcelán záracska alig látszik. Komolyan mondom, néha kifejezetten tetszik. Főleg, ha majd szép sorban is lesznek hozzá a fogak. Ellenben ez a ferdesík, ez egy rémálom. Nagyon furcsán beszélek és óriásinak tűnik a számban. Az, hogy nem érnek össze a hátsó rágó fogaim csak ráadás. Azt mondta a doki, hogy ennyi idő alatt nem lesz baja a gyomromnak, de hát az evés az nehéz lesz. Egyelőre kb. elképzelhetetlennek tartom. Beszéltem a barátommal telefonon, ő azt mondta, hogy nem érez sok különbséget, mindent ért amit mondok. Hát én érzem. Utálni fogok megszólalni ebben a pár hétben. Nagyon kellemetlen. Felhívtam anyukámat is. Mondtam neki,  hogy most lerakom a telefont és azt hiszem sírok egyet. Nem akartam, de egyszerűen besokalltam. Most már lenyugodtam, de még mindig borzalmasnak találom. Igazán megszenvedek ezért a szép fogsorért... :(

Ráadásul majdnem 50 ezret kellett volna fizetnem, mert hogy ívet is cserélt. Persze annyi már nem volt nálam, úgyhogy vihetek legközelebb megint 4500-t pótlásként, plusz az akkori költség azt mondta, hogy kb. 2000 lesz. Egyébként jövő pénteken kell is jönnöm. Állandóan állítgatni kell ezt a ferdesíkot, hogy hatékony legyen. Minden héten jönnöm kell szinte.

Szólj hozzá!

Címkék: porcelán ronda érzékeny fáj seb ív fizet beszélni fogszabi fogvédő metsző ragaszt szemfog kisörlő brackett záracska ferdesík fémszál csiszol felső ív átbillen

A bejegyzés trackback címe:

https://szemfogszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr534759762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása